vrijdag 26 december 2014

Nieuwjaar/oudjaar ooglook

Hier heb ik een ooglook voor jullie! En sorry dat hij laat is, want ik had hem met kerst uitgevonden. Maar dit is echt een glitter ooglook dus ben jij benieuwd kijk dan mee.




Nou dit is de ooglook je kunt er nog meer bij toevoegen en andere dingetjes doen zoals je wenkbrauwen doen, concealer aanbrengen en eyeliner. Wil je nog weten welke producten ik heb gebruikt kijk dan hier onder.


Wat ik heb gebruikt:
- De waterproof mascara van de Hema (3D effect)
- Een kwastje waarmee je kunt blenden (van Casuelle)
- 2 kwastjes voor oogschaduw (de korte is van Casuelle de lange os van de Hema)
- 2 oogschaduw pallets 1 van de Hema (de natuurlijke kleur met glitter) en 1 van Casuelle (wit met glitter) 


Stap 1. Oogschaduw basis aanbrengen maar dat heb ik niet.
Stap 2. En hier hoort het plaatje wel bij en dat is de natuurlijke kleur aanbrengen op het bewegend ooglid en in je acaardeboog.  


Stap 3. Je gaat dit nu heel goed blenden.


Stap 4. Nu gaan we wit toevoegen en dat is net onder je wenkbrauwen en in je binnenste ooghoek.


Stap 5. Dit ga je dan weer heel goed blenden.


Stap 6. Mascara aanbrengen en ik heb het alleen op mijn bovenwimpers gedaan, want bij mij staat het niet bij mijn onderwimpers. 


Dit was het alweer. Het is een hele simpele ooglook. En je hebt er helemaal niet veel voor nodig. Laat ook even in de reacties achter van wat je van deze ooglook vind.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten