maandag 29 december 2014

Review: essence colour & go

Vandaag ik heb een review over een nagellakje van Essence uit de collectie colour & go. En dit is echt een aanrader voor degene die beginnen met nagellakken.




Hier boven heb je een plaatje van het nagellakje. En de buitenkant vind ik mooi ook die zilveren letters. Maar wat ik jammer vind is dat hij transparant is. Het lijkt niet zo maar dat het wel en wil je dat hij goed dekt dan moet je 3 vrij dikke lagen aanbrengen.
Sorry voor het plaatje maar het moet zo, want anders zie je hele lelijke pixels. Op het plaatje hierboven zie je hoe het eruit ziet met de zoveel laagjes. Het 1e laagje vind ik toch wel het allermooist, omdat hij heel transparant is. En daarom raad ik hem aan voor alle beginners. Als je per ongeluk uitschiet dan kun je dat verbeteren met een wattenstaafje en is het een klein beetje dan zie je het niet. Als je steeds meer laagjes aanbrengt dan krijg je steeds meer roze een wil je dat hij helemaal roze is dan moet je 3 laagjes aanbrengen maar vind dat zonde van de lak en het ziet er niet uit. Het ziet er dan uit dat je nagel helamaal dik geworden is.


Het vasthouden van het kwastje is goedgekeurd en ook dat hij van dik naar dun gaat dat vind ik fijn. Het kwastje zelf vind ik te groot. Het is niet fijn en je bent wel snel klaar maar je moet heel erg goed oppassen. Dus heb je nog een klein kwastje dan kun je nog wat detail aanbrengen maar ben je beginner en doe je 1 laagje dan zie je daar niks van. Wat ik vind dat het bij iedere nagellak moet zijn is quik dry! En gelukkig heeft deze lak dat ook en je kunt het controleren door naar de achterkant te gaan en de kleine lettertjes te lezen. En voor degene die het nog willen weten er zit 8 ml in. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten