zaterdag 3 januari 2015

Glitter tip Nagellak look

Ik wou altijd al wat doen met glitters en nagels. Maar het moest niet al te opvallend zijn dus ik heb dit gemaakt. Het is super makkelijk te maken en hiervoor kun je ook van die mini nagellakjes gebruiken.





Je hebt nodig:
-Glitter nagellak met een transparanten achtergrond, ik gebruik de nagellak van het merk: This is It. (het beste is om een klein kwastje te gebruiken)
-een nagellak als achtergrond, ik gebruikte zwart van het merk Catrice Cosmetics.


Ik gebruik zwart als achtergrond maar je kunt ook een andere kleur gebruiken.


Stap 1. (Deze stap is alleen als je al nagellak op heb) Haal je oude nagellak van je nagels af.
Stap 2. Breng de lak die je gebruikt als achtergrond aan ik heb 1 laagje gebruikt maar als die van jou niet goed dekt dan doe je er 2.


Stap 3. Je brengt de glitters aan bij je tip (het witte boogje aan het einde van je nagels). 
Stap 4. Je brengt de glitter nagellak nog een keer aan voor een mooier resultaat.


En dan krijg je dit. Het is echt niet moeilijk! Door de transparante achtergrond van de glitters kun je het nog snel corrigeren. Vergeet geen basecoat en topcoat op te doen als je die hebt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten