zaterdag 31 januari 2015

Mini shoplog: Kruidvat en Hema

Vandaag heb ik een mini shoplog voor jullie. Ik ben naar de Kruidvat en Hema geweest en ik wil jullie laten zien en vertellen wat ik heb gekocht. Ik heb trouwens de producten 1 keer gebruikt dus ik ga jullie ook mijn eerste vertellen.



            πŸ‘†De spullen die ik heb gekocht πŸ‘†


Ga beginnen met deze kwast van essence en hij is super fluffy! Ik vind van hoe hij eruit ziet heel erg mooi. Het is eigenlijk een blust kwast maar ik gebruik hem voor m'n foundation. Ik vind dat hij goed werkt tot nu toe.  En deze heb ik bij de Kruidvat gekocht voor €2,99. Ik heb wel goedkopere dingen van essence gehad.

Ik heb bij de Kruidvat deze oogschaduw kwast gekocht. Hij is best wel groot vergeleken met mijn ogen maar voor de rest is hij zacht maar ook goed stevig. Wat wel een nadeel is hij pigmenteerd minder dan een sponsaplicator dus je moet wel wat laagjes gebruiken. Deze kwast komt van het merk Beauty Essentials en hij was eerst te koop voor €1,00 maar ik had 50% korting.
    
En dan nu als laatste de liprescue stick van de Hema. Het is gewoon een lippenbalsem die echt snel in z'n werking gaat. De lippenbalsem zelf is groen wat ik wel grappig vind ,want ik heb er nog nooit een groene gehad en hij is transparant als hij aangebracht is. Wat ik wel verschrikkelijk vind aan deze lippenbalsem is de geur het ruikt naar kauwgom maar ik vind kauwgom niet lekker en ik vind het stinken. Deze lippenbalsem heb ik gekocht voor €1,60. En wat ik super vervelend vind en dat heb ik wel vaker bij winkels dat er staat dat hij €1,00 is maar als ik ga afrekenen dan is hij €1,60! Maak jij dat ook wel eens mee laat dat dan achter in de reacties.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten