zaterdag 7 februari 2015

Outfit: Comfy Winter

Ben jij opzoek naar een comfy outfit? Of wil je gewoon een trui aan? Ik voor jullie vandaag een outfit die je zelf ook nog bij kunt decoreren. En ik hoop dat jullie hieruit inspiratie uit kunnen halen.



       ðŸ‘†Dat is de hele outfit👆

 Bij deze look heb ik een staart in zelf vind ik het wel lekker comfy behalve als hij te strak zit. Zelf kun je dus eigenlijk helemaal weten van wat je er mee doet. En de make-up look is heel simpel en gewoontjes. Wil jij weten hoe je deze look maakt? Hou dan mijn blog in de gaten.

Het allerleukste aan deze outfit is de trui ik heb hem groot gekregen (maat M) en ik vind hem mooi je krijg het niet snel koud. En ik doe hem aan de voorkant een beetje in m'n broek en dan kom hij mooi schuin over mijn kont heen. Ook kun je je handen half in je mouwen stoppen.

Als accessoire ik ik hier een zilveren paardenketting gebruikt. M'n handen heb ik met rust gelaten vanwegen m'n lange mouwen maar wat je zelf wilt. Ik laat nog wat foto's zien zodat je meer ziet van de outfit.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten