woensdag 11 februari 2015

Review: 4 lipsticks van het merk Casual

Hier heb ik een review van het merk Casual. Voor degene die dit merk niet kennen. Bijvoorbeeld bij de Intertoys heb je een afdeling met make-up dingetjes. Daar kun je het merk Casual vinden. En ik dacht waarom probeer ik het niet eens. Maar tip koop nooit lipsticks uit een speelgoed winkel en koop het van een echt merk. Maar vandaag review ik 4 lipsticks.



  Je hebt de kleuren:
- rood.
- donker roze.
- een kleur dat richting de paars gaat.
- roze.
De kleur rood vind ik dat hij het mooist gepigmenteerd is. Hij staat me best wel goed maar dat verschild natuurlijk.
  

Hierboven zien jullie hoe gepigmenteerd hij is.

Hier hebben wij de kleur donker roze.

Opzich zie pigmenteerd hij best goed maar de kleur vind ik echt niet kunnen. En bij deze lipstick kun je echt zien dat ze niet mat zijn. Deze lipstick valt heel erg op.

Dit is een kleur dat een beetje naar de paars gaat. Ik vind echt dat dit de lelijkste kleur van alle 4 is. Toen ik voor het eerst deze lipstick zag dacht ik eerst dat het een beetje nude lipstick was. Dus niet.

De pigmentatie is spuug lelijk! 

Dit vind ik een typische meisjes kleur. De perfecte roze maar op de lippen is deze meh.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten