zaterdag 14 februari 2015

Mijn make-up routine in het weekend



De producten die ik heb gebruikt:
- BB Cream Allround Foundation van Catrice Cosmetics
- Re-Touch Light-Reflecting Concealer van Catrice Cosmetics
- Prime and Fine Mattifying Powder Waterproof (voor her afpoederen) 
- Blush van Casuelle (er staat geen naam van de kleur erbij)
- Oogschaduw kleur 59 van de Hema (de kleur die ik heb gebruikt op het bewegend ooglid)
- Een bruine Oogschaduw va Casuelle (de naam van het Pallette staat er niet bij) (de kleur heb ik gebruikt in m'n arcadeboog)
- Mascara 3D Effect Waterproof van de Hema
- Lippenbalsem van Style Me Up (heb het zelf gemaakt)


Overig:
- Een kwast van Essence (voor de Foundation)
- Een kwast van Catrice Cosmetics (voor het afpoederen en de blush)
- Een lange sponsaplicator (voor de oogschaduw) (ik heb hem gebruikt bij de oogschaduw van de Hema)
- Een oogschaduwkwast van Beauty Essentials (ik heb hem gebruikt bij de oogschaduw van Casuelle)
- Wimperkruller van de Kruidvat
- Een lippenkwastje van Casuelle



Geen opmerkingen:

Een reactie posten