maandag 2 maart 2015

Voor de 1e keer mijn wenkbrauwen epileren

Ik heb pas voor het eerst mijn wenkbrauwen geëpileerd en ik vind dat het goed gelukt is. Vandaag ga ik jullie vertellen hoe ik het heb gedaan en of het pijn deed enzo. En er is 1 foto die ik ooit random heb gemaakt voor het epileren ik sta er niet echt leuk op maar m'n wenkbrauwen wel.




Wat ik zelf heb gedaan is m'n wenkbrauwen een beetje recht epileren en daarna een beetje rond dus dan ziet het er toch een beetje natuurlijk uit. 


Als eerst heb ik mijn wenkbrauwen gekamt naar boven en toen heb ik het goed in vorm geëpileerd en daarna heb ik het naar beneden gekamt en toen weer in de juiste vorm geëpileerd. 1 van m'n wenkbrauwen miste was haartjes die je er niet bij kan tekenen dus ik heb het bij mijn andere wenkbrauw weg gehaald.


Dit gebeurde na het epileren zelf weet ik het niet. Het kan zijn dat ik te hard getrokken hebt maar het kan natuurlijk ook zijn, omdat ik haarzakjes meeneem. (Wat ook de bedoeling is). Wat ik heb gedaan om m'n wenkbrauwen te epileren zonder pijn is om m'n vinger boven het haartje te zetten en m'n wenkbrauw omhoog te trekken en daarna met een pincet het haartje eruit te trekken. Het kan zijn dat je je wenkbrauw niet goed omhoog trekt dan doet het wel pijn maar dan krijg je een reflex en stop je met trekken en doet het minder dan een halve minuut pijn.


Daarna heb ik het nog bijgetekend in de juiste vorm. En ik heb het zo gedaan dat het nog lijkt op m'n eigen wenkbrauwen.


En tadaaa! Het eind resultaat! Dit heb ik gedaan met behulp van Cynthia zij is de eigenaresse van de blog Misslipgloss en het youtube kanaal Misslipgloss. En als je daar ernaar zoekt dan kom je op deze mannier uit. Als jullie nog vragen hebben over dit of over iets anders dat met beauty te maken heeft kun je dat achterlaten in de reacties!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten