zondag 12 april 2015

Waarom gebruik je concealer? En hoek gebruik je concealer?

Ik gebruik concealer zelf voor donkere kringen onder mijn ogen maar je kan het ook voor andere dingen gebruiken zoals rode vlekjes en puisjes. Daar is het heel handig voor. Op de foto hier beneden zie je een vergelijking. Maar als je hele erge donkere kringen hebt gaat het niet helemaal weg. Ook laat ik je zien hoe je concealer aanbrengt.


Op de foto hierboven zie je dat ik concealer op heb. Ik zie er wat wakkerder uit. Op de foto hieronder heb ik geen concealer op. Je ziet dat ik er best moe uit zie.

Op de foto waarbij ik wel concealer op heb zie je dat ik minder wallen heb. Dus het gaat er niet helemaal van weg.


Wat ik heb gebruikt:
- De concealer van Catrice Cosmetics.
- Een poeder van Catrice Cosmetics.
- Een blush kwast van Catrice Cosmetics.
(Dit is wat ik heb gebruikt maar je mag ook andere producten dus gebruiken)

Als eerste verspreid je de concealer en dat is soms even anders. Zoveel bij deze concealer is het wel genoeg. Maar als jij dus pas net concealer gebruikt gebruik dan niet al te veel en ga het testen.

Dan ga ik erover heen deppen met mijn vinger. LET OP! Deppen en niet vegen. Als je bij je onderste wimperrand ben dan mag je het een beetje invrijven, want je kan het daar niet zo makkelijk verdelen.



Nu gaan we de poeder gebruiken. De poeder zorgt ervoor dat de concealer goed blijft zitten. Er zijn twee technieken om de poeder aan te brengen en ik gebruik ze alle twee. En gebruik ook niet al te veel poeder en vooral als je geen Foundation heb gebruikt. De eerste techniek kan je een beetje eng vinden, want er kan een haartje van je kwast in je oog komen of wat poeder. Je legt 1 vinger op je kwast zodat hij precies onder je ogen past. En dan ga je deppen. De tweede mannier is je ogen dicht doen en gewoon je kwast eroverheen.

EN TADA!!!! Heb jij misschien nog vragen? Laat die dan achter in de reacties.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten