donderdag 7 mei 2015

Mijn fotografie apps

Ben jij benieuwd hoe ik mijn foto's bewerk of wil je nieuwe apps om je foto's te bewerken. Lees dan verder! (Hier staat waarvoor ik ook mijn apps gebruik maar je kan natuurlijk veel meer met deze apps doen)





Op de foto hierboven zie je al mijn fotografie apps behalve de app Cute CUT Pro dat is mijn bewerkingsprogamma voor mijn video's. Maar de standaard apps die bij fotografie horen zijn foto's en camera.


Ik begin met de app die ik het meest gebruik en dat is de Retrica app en ik denk dat iedereen hem wel kent. Ik gebruik echt nooit de standaard camera en ik vind ook dat hij veel mooiere foto's maakt en dat hij bij de standaard app wat pixeliger is. Maar dit is dus een app om foto's te maken met filters. (Toen ik deze foto's maakte had ik nog de oude versie)


De is de app die ik denk ik het meest gebruik met het bewerken van mijn foto's. Dit is de app PhotoGrid en met deze app maak ik bijna altijd collage's. En je kunt zulke leuke collage's maken met deze app je hebt echt super veel keuze. Maar op de foto heb ik mijn foto gespiegeld. En dat vind ik soms ook wel leuk.


Dit vind ik echt een fijne app, want soms heb ik wel eens dat mijn foto te groot is om op insta te zetten maar met de app NoCrop kan ik gewoon met de juiste grootte mijn foto uploaden. 


Dit is de app Phonto en met deze app kun je leuke quotes maken. Ook heb je leuke stickers om toe te voegen. Die lijntjes kun je zelf maken door heel vaak het minnetje te typen als het onderdeel tekst.


Dit is de app PicsArt en ik gebruik deze app voor filters. Het is soms ook wel eens mooi om 2 filters in je foto te hebben. Je kunt de sterkte van je filter ook nog eens aanpassen.


Dit is dan de laatste app en dit is de app Photofy. Deze app gebruik ik alleen voor de stickers maar ik gebruik echt haast nooit stickers maar als ik me verveel ofzo dan voeg ik allemaal stickers toe aan mijn foto.


Heb je misschien nog leuke apps die ik niet heb laten zien?
Laat die dan achter in de reacties!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten