dinsdag 12 mei 2015

Hoe kan je een sjaal dragen?

Er zijn verschillende manieren om een sjaal te dragen. Het ligt er wel aan wat voor outfit je aan hebt. Het simpelste is met een wit t-shirt. Dus wil je weten op welke manieren je een sjaal kan dragen bij je outfit klik dan op: lees verder.




De foto's zijn op de achtergrond een beetje donker dus sorry daarvoor. Maar hierboven kun je dus alvast wat zien van hoe je een sjaal kan dragen.


Dit is de simpelste mannier en dat is hem gewoon om je nek doen en recht. Opzich is het wel leuk maar kan het ook een beetje saai zijn. Ik zou het zo wel leuk vinden maar ik raad het beter aan als er iets op het shirt staat.


Dit vind ik toch wel wat leuker erbij staan en dat is hem gewoon 1 keer helemaal om je nek heenwikkelen. Tip is dat 1 stuk van de sjaal wat hoger eindigt dan aan de andere kant.


Eigenlijk is dit hetzelfde als de vorige maar dan eindigt 1 stuk van de sjaal aan de achterkant.


Zoals je ziet eindigt 1 stuk aan de achterkant. Het stuk aan de achterkant is ook wat lager.


Dit is meer iets voor op een gala met een jurk. Je hangt hem gewoon aan je armen. Zelf ben ik er niet dol op.


Als laatste en dit kun je bij een jas doen dan staat het echt super leuk! En ik kan niet echt omschrijven van hoe je dit doet maar het bovenste gedeelde dat rond is kan je boven je jas doet kan echt leuk staan. Deze is best lastig om te omschrijven maar misschien zal je ooit wel eens een foto zien hiervan op mijn twitter of instagram.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten